Ostutingimused

1.            Üldine

1.1.        Tellija poolt esitatud tellimus on ostu-müügi lepinguks German Products Estonia OÜ, juriidiline kood 11612522, juriidiline aadress Punane 16, 13619 Harjumaa, Tallinn, Eesti, edaspidi GPEstonia ja Tellija vahel. GPEstonia nõustub lepinguga, kui ta asub tellimust täitma. GPEstonia jätab endale vajadusel õiguse tellimus tühistada sellest Tellijat informeerides.

1.2.        GPEstonia ei vastuta kaupade kohaletoimetamise viivituse ja arusaamatuste eest juhul, kui need on tingitud Tellija poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigusest. 

1.3.        Hinnad sisaldavad 20% käibemaksu.

1.4.        GPEstonial on õigus muuta pakutavate toodete hindu. Kliendile kehtivad hinnad, mis on E-poes avaldatud tellimuse tegemise hetkel v.a juhtudel kui toote vale hind avaldati tehnilise vea või rikke tõttu või kui Klient pidi aru saama, et tegemist on tehnilise veaga (ilmselgelt vale müügihind).

 

2.            Tellimuse vormistamine

2.1.        Tellimust saavad esitada ainult täisealised ja teovõimelised Tellijad.  

2.2.        Väikseim täidetav tellimus 20,00€ + saatekulu. Kui tellitava kauba summa on väiksem, jätab GPEstonia omale õiguse tellimust mitte täita.

2.3.        Tellimuse vormistamiseks veebis tuleb minna German Products Estonia OÜ kodulehele www.gpestonia.ee. Toodet saab otsida sisestades otsingusõna avalehel olevasse kastikesse või lehitsedes menüüd. Tellija peab tutvuma toote juures oleva kirjelduse, spetsifikatsioonide ja kohaletoimetamise tingimustega. Toote tellimiseks peab Tellija klikkama „Lisa ostukorvi“. Klikates „Ostukorvil“, näeb Tellija kogu oma ostukorvi koos tasutava summaga. Järgmises sammus tuleb sisestada Tellija andmed või logida sisse kasutades juba olemasolevat kasutajanime / parooli. Järgmises sammus tuleb valida makseviis ja transport. Enne lõplikku kinnitamist peab Tellija veenduma, et sisestatud detailid nii valitud toote kui ka Tellija andmete kohta on korrektsed. 

2.4.        Tellimuse esitamisel on Tellija teadlik, et tellimusega kaasneb maksekohustus ja, et ta kinnitab, et on tutvunud GPEstonia tellimistingimustega.

2.5         Peale makse sooritamist saadetakse Teie e-postile maksekinnitus, mis tähendab, et Teie makse on edukalt sooritatud ja Teie tellimus on töösse võetud.

 

3.            Kauba kättesaamine ja tarneaeg

3.1.        Kauba kättesaamine ja tarne toimub Eesti piirides.

3.2.        Kaubad on saadaval kuni kaupu jätkub. GPEstonia`il on õigus lepingust taganeda juhul, kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida. 

3.3.        GPEstonia informeerib Tellijat lepingust taganemisest esimesel võimalusel kas telefoni või e-kirja teel. Juhul, kui Tellija on tellitud kauba eest juba tasunud, tagastab GPEstonia ostuhinna viivitamatult, kuid hiljemalt 1-2 tööpäeva jooksul.

3.4.        Kättetoimetamine Omniva pakiautomaatide kaudu. Omniva pakiautomaatide võrgustik on nähtav www.omniva.ee. Kauba saabumisel saadetakse Tellijale SMS ja/või e-kiri, milles on kirjas pakiautomaadi asukoht, paki jälgimiskood, uksekood, tagastuskood ja hoiutähtaja lõpp. Paki vastuvõtmiseks tuleb sisestada ekraanile uksekood ja võtta pakk avanenud kapist välja.

3.5.        Kättetoimetamine Venipak kulleri kaudu. Kullerid toimetavad saadetised kohale esmaspäevast reedeni vahemikus kella 8.00 kuni 17.00. Saadetise kohaletoimetamise aeg sõltub sellest, millises kulleri teenindatava marsruudi punktis asub adressaat. Kui soovite teada saada täpsema saadetise kohaletoimetamise aja, võtke ühendust alljärgnevatel kontaktandmetel: https://venipak.ee/kontaktid/. Saadetise teekonda saab jälgida veebilehel https://venipak.ee/saadetise-jalgimine-olek/ saadetise / paki numbri abil.

 

4.            Tagastamine

4.1.        Tellijal on õigus põhjust avaldamata 14 päeva jooksul tellitud kauba kättesaamisest lepingust taganeda ning kaup ümber vahetada või tagastada. Tagastamisel peab kasutama sama tarneviisi, kuidas pakk algselt saadi.

4.2.        Kaupa tagastamiseks palun võtke meiega ühendust (täitke Kauba tagastamise vorm).

4.3.        Tagastatud toode peab olema originaalpakendis, originaalmarkeeringus ning samasuguses komplekssuses nagu Tellijale väljastamise hetkel. Kui kauba pakendit on võimalik avada pakendit rikkumata, kohustub Tellija pakendi selliselt ka avama. Kauba küljes olevad kauba seisukorra kaitsmiseks paigaldatud esemed (nt kaitsekiled), mis ei takista kauba proovimist ja sellega tutvumist, peavad kauba tagastamisel olema eemaldamata.

4.4.        Paki saab Tellija tagastada lähimasse Omniva pakiautomaati kauba kättesaamisel SMSi kaudu saadud personaalse koodi alusel või lähimasse Eesti Posti postiasutusse klienditagastusena. Juhul, kui tagastatav kaup on rikkumata ning ei ole praak toode, kannab tagastamisega seotud otsesed kulud klient.

4.5.        Kui saadetise kättetoimetamine toimus kullerteenusega, peab Tellija ühendust võtma GPEstonia´ga, kes korraldab kulleri kutse.  

4.6.         GPEstonia tagastab Tellija poolt tasu viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul lepingust taganemise teate jõudmisest GPEstonia´ni. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud. 

4.7.      Tagastades toodet kulleriga, on õigus teenusepakkujal kauba vastuvõtmisest keelduda, kui toode ei ole pakendatud korrektselt ja turvaliselt. Teistkordseks tagastamiseks tellitud kulleri kulu katab Tellija.

 

5.            Vaidlused

5.1.        Juhul kui Klient tunneb, et tema õigusi on rikutud, võib Klient kasutada õiguskaitsevahendeid, mis tulenevad Võlaõigusseadusest;

5.2.       Lepingu täitmisel tekkivad vaidlused püütakse lahendada läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel lahendatakse vaidlused kohtu korras Eesti Vabariigis kehtivate õigusaktide kohaselt kohtus. Tellijal on Lepingust tulenevate vaidluste kohtuväliseks lahendamiseks õigus pöörduda Tarbijakaitseameti juures tegutseva Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni poole pöördumise õiguse kasutamine ei võta Tellijalt õigust pöörduda vaidluse lahendamiseks kohtu poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Tellija ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Tellija kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Tarbijakaitseameti aadress on Pronksi 12, 10117 Tallinn, Eesti.